tisdag 9 juli 2013

MIN BAS!

Bilder!

Nu tänkte jag äntligen lägga upp min bas. Jag har inte en bas varje dag så tro inte att jag gör detta varje dag för det gör jag INTE.
Så här ser den ut!

          





















Produkter!
Mineral Foundation:Isadora
Concelar: Maybeline fit me
Concelar: Wet n wild palete
Puder: Wet n wild natrual





Så här gjorde jag!
Jag börjar alltid med att lägga min mineral Foundation. För att jämna ut huden och dämpa blankheter. Mineral foundationen applicerar  jag med en fluffig borste. Jag lägger mineral Foundation mest i t- zonen i cirkel rörelser. Efter det Tar jag en flytande concelar och täcker finnar. Sedan tar jag en annan concelar, Som är i kräm form. Den concelen är väldigt ljus därför lägger jag den under ögonen. Man ska alltid ha en ljus concelar under ögonen för att då ljusar man upp under ögonen. Jag applicerar kräm concelen med en Foundation borste. Sist men inte minst applicerar jag ett puder med en mindre borste under ögat. För att sätta concelen.
Kram Elinssmink!
 
 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar