torsdag 8 augusti 2013

BACK TO SCHOOL MAKE UP!

Sminkning!


Nu har jag äntligen hittat min perfekta skolsminkning. Denna sminkningen känns inte för mycket. väldigt naturliga skuggor och en lätt bas. För ni som undrar börjar jag 7.an. Jag har inte sminkat mig till skolan innan men detta året vill jag göra det.
Så här gör du!

 

 
 





PROUDUKTER!
Eye primer: Lumene
Ljus rosa ögonskugga: Pirre rene
peach rosa skugga: Make up store

1. Börja med att lägga en ögonskuggs primer för att hålla skuggorna hela dagen
2. Sedan lägger jag den baby rosa skugga på hela rörliga ögonlocket. Jag lägger också lite under bryn benet för att highlighta.
3. Efter det la jag den peachiga färgen i globlinjen.

Man kan ju så klart lägga till mascara kajal Om man vill.

Kram Elinssmink!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar