söndag 20 januari 2013

Ouppa wet`n wild!

Hej alla bloggläsare idag tänkte jag skriva om wet´n wild.
Wet´n Wild är ett engelskt märke. Men det finns alltså i svergie fast inte på hm och så vidare, utan wet´n wild kan man hitta på tillexempel eko och ullared.
För ett tag sen köpte jag två proudukter från wet´n wild. Ett puder och en eyeliner. Men bilderna kommer inte in i datorn. Men jag hoppas att jag löser det i veckan. Men jag har ändå tänkt att blogga om märket.
Pudret jag köpte heter Wet´n wild natrual blend. På baksidan av förpackningen står det. Ett fjäder lätt pressat puder med naturliga ingridienser. Jag älskar verkligen förpackningen den är gjord av kartong och man får med en smidig spegel. Pudret är krämigt. Pudret sätter hela basen och det blir inte en glansig yta. Det enda jag inte tycker om är att det lukter lite udda men det får man stå ut med. Ska man vara fin får man lyda pin...
Eyelinern som jag köpte heter wet´n wild mega liner.Det var också en bra förpackning. Penslen var liten och smindig. Det var lätta att göra tunna linjer med den. Den var också väldigt svart och den kletade inte!

Om ni har några frågor om merket så fråga på! så svarar jag på dem jag kan!
Kram elinssmink!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar